Wednesday, October 7, 2009

终于等到了这一刻。。

欢乐的时间总是短暂。。10月4日的大学毕业典礼让我许多感动。。路途遥远,但家人的凝聚力却是100%的,真的是超(棒)!!还有我亲爱朋友们的支持,陪伴,一点都没有陌生的感觉,反而多了好多的亲切感,真的是超(棒)!!我真的好开心,一大班朋友的前来,一大堆的礼物和花, 和不间断的电话讯息祝福,原来是这么爽的!哈哈。爸爸妈咪就说:“你的朋友好多哦”!人缘和他们一样是超好的。。哈哈!谢谢你们!我真得很感激!还有送到俄eugene的祝福留言,让我有些感动!很cool的男生写道:“你在我身上找到你很多熟悉的共同,这让我很不安,使我无法掩饰自己,但又让我觉得那么温馨!”哈哈。没想到我会让你不安!哈哈!我给你的祝福也会是永远的!你要幸福哦!我可爱的室友,谢谢你的诚心祝福和礼物,我全都收到了哦!谢谢你,超想你的。遗憾没见到你!下次我结婚一定有机会的。哈哈!
p/s: Redang gang, HR gang, Jb gang, kachi 1, 2 gang, basketball gang, junior gang, 北上南下gang, lovely roommate +UUMfriends+*sms* gang !(brother & sister gang!)haha.. 谢谢你们
今年中秋节特别有意义!在车上和家人一起吃月饼,感觉格外温馨。。我很感动家人的陪伴,尤其是爸爸妈咪,他们好伟大!辛苦了你们!!我会听话的,努力完成硕士学位,将来一定好好报答你们的疼爱!我爱你们!还有我那可爱的弟弟妹妹,大姐爱你们哦!!我是幸福的!
没有你们,就没有今天的我, 谢谢家人朋友对我的疼爱!我是幸运的!
至于不能参加典礼的他,我也和他分享我的喜悦!我可以顺利毕业你的功劳也不小,哈哈!谢谢你的爱,让我这七年来的读书生涯可以兼顾学业与爱情!谢谢你dear bee bee!

To all my lovely friends,i know someone else dunno how to read mandarin ( included dear ka ling), so this part is for u all..hahaha
thanks so much for ur wishes and love, without u all, i believed that unable to accomplish my degree holder..because of u,allow me have a wonderful and amazing time in University life..u all sharing my happiness and give me an untold support in anytime&anywhere..thanks for ur love, i am really appreciated it!i will miss and remember the time that we sharing together, forever & ever!keep contact ya!miss u all much..so we will wait someone else married then meet up again in somewhere..hehehhe..
take care my friends.THANK YOU emerge in my life!!!

3 comments:

  1. 你真的是很幸福的女人^^

    ReplyDelete
  2. dear angie, thanks for ur understanding...hehe!!!
    wish u all d best in future and sweet-sweet forever wit ur bf ya.....happy always!!

    ReplyDelete
  3. 看到你有个幸福美满和疼你的男友,真是替你开心.
    要好好珍惜和做个全天下最幸福的女人哦!

    ReplyDelete